woensdag 26 januari 2011

theedoosje


Hallo bloggers,
Dit thee doosje heb ik gemaakt voor een vriendin die voor mij een sjaal heeft gebreid. Natuurlijk had ik er ook nog iets lekkers in gedaan.
Het papier dat ik gebruikt heb is deze week in de aanbieding bij de trekpleister.
Als je een scor-pal hebt is het helemaal gemakkelijk. Maar ook zonder lukt deze wel.
Het doosje is een vel van 21 X 21cm, rillen op 7 en 14 cm. zodat je 9 vierkantjes ziet van 7 x 7 cm.
De buitenste hoeken schuim afsnijden.
Het deksel is 13 x 13 cm.
Op 3 cm van de buitenkant aan alle kanten rillen, inknippen en plakken. Klaar!

Fijne week verder. Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. hoi hetty, wat een leuk thee doosje zeg. Leuk papier
    ik heb toevallig van morgen nog een paar spullen kunnen vinden bij de trek pleister...
    en ik heb het papier ook
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen