zondag 6 februari 2011

Servettendoosje


De afgelopen dagen was ik hier mee bezig.
Een servettendoosje gemaakt volgens het voorbeeld in Hobbyjournaal nr 71.
Ik heb hem gemaakt voor Nancy. Zij werk in "De Wolkoker" , een hobbywinkel in Coevorden.
Daar hadden ze ook het scrappapier "Prima Marketing Jack 'n Jill Collection 'sunny Meadow", waarmee het doosje gemaakt is.
De groene bloemblaadjes heb ik gemaakt van witte koffiefilters die ik beinkt heb en bespoten met water.
Dat idee heb ik ergens gezien op een blog.
Alleen werd daar glimmermist gebruikt.
Ik kon steeds geen witte koffiefilters vinden, en toen zag ik ze ineens liggen bij de C1000.
Dus gauw meegenomen en uitgeprobeerd.
Nu ga ik eerst weer verder met kaarten maken.

Groetjes en een fijne zondag
Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten