woensdag 4 mei 2011

Geslaagd

Eindelijk weer een kaart. Ik was nogal druk met andere dingen en wat grieperig dus niet veel puf.
Nog een paar weken en de examens gaan weer beginnen.
Dus ben ik aan de slag gegaan met een geslaagd kaart.
Over twee en een halve week heb ik mijn volgende markt; de "Zomerfair"georganiseerd door Zorgcentrum Aleida Kramer in Coevorden. Ik vind het altijd erg gezellig om op een markt te staan.
Deze markt wordt groter dan andere jaren. Dus iedereen die in de buurt woont......... kom gezellig even langs.


Morgen ook vrij van mijn werk i.v.m. bevrijdingsdag. Dus extra tijd over om te knutselen.
Vrijdag wel werken. En zaterdag ga ik nog naar de "make a card day'" bij Art Journey in Sleen.
Dus genoeg te doen.
Groetjes en een fijne week.
Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten