dinsdag 5 juli 2011

Workshop bij Cute Stamps and Cards in Rheden

Hallo Allemaal,
Ik ben weer terug van mijn logeerpartij bij mijn vriendin uit Zevenaar.
Ik heb echt een heerlijke week gehad.
Lekker relaxt met onze hobby bezig zijn.
We hebben een aantal knutselwinkels bezocht en wat dingen gekocht.
Afgelopen zaterdag hebben we een workshop gedaan bij Cute Stamps and Cards in Rheden.
Deze vouwkaart was wel heel bewerkelijk, maar is uiteindelijk wel heel mooi geworden.
De workshop begon om 9.30 en tegen 14.00 uur waren we nog niet klaar.
Thuis hebben we de laatste dingen uitgeknipt en opgeplakt en toen was ie klaar.
Ook heb ik daar wat geleerd over het inkleuren met copics.
Ik ben er wel achter gekomen dat het niet zo gemakkelijk is als het lijkt.
Al doende leert men zal ik maar zeggen.

Natuurlijk hebben we nog wat meer geknutselt deze week, dat zal ik later laten zien.
Groetjes en een fijne week.
Hetty

1 opmerking: