vrijdag 2 maart 2012

Voetbal


Hallo allemaal.
Kortgeleden vroeg  iemand mij om een voetbalkaart.
Gelukkig had ik er nog een, maar toen dacht ik dat ik mij toch nog wat meer moet bezig gaan houden met mannenkaarten.
Nu heb ik meteen een paar voetbalkaarten gemaakt en ik ga nog met meer mannenkaarten aan de slag,
Ik kreeg ook al een vraag om een tractor en koeien.
Dat gaat vast lukken alleen nu nog tijd vinden.
Dit weekend ga ik naar mijn vriendin Yvonne.  We gaan bij "Cute stamps and cards" morgen een make en take doen en zondag een workshop met High Tea.
Het resultaat daarvan kunnen jullie maandag tegemoet zien.
Ik wens jullie een heel fijn weekend.
Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes weer
    en een heel fijn weekend lijkt me erg leuk wat je allemaal gaat doen .
    veel plezier

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty, natuurlijk even een kijkje genomen op je blog. Leuke kaartjes en andere creaties!
    Veel plezier met je labeldoos; het was een gezellige dag.

    groetjes,
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen