zondag 8 juli 2012

Rijbewijs

Vandaag is het echt weer knutselweer.
Dus ben ik weer lekker bezig.
Volgende zaterdag sta ik weer op de braderie, dus doe ik nu nog wat extra dingetjes.
Veel tijd heb ik verder niet, want bijna alle dagen moet ik werken.
Voor deze kaart heb ik achtergrond papier gebruikt uit een blokje van de boekenvoordeel.
De boom, het vogeltje en het vogelhuisje zijn stansjes van Marianne Design. Het autootje van Kitty Crafts en de tekst gevonden bij Pipoos Emmen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty
    Hij is weer leuk hoor
    je kaartje hieronder is ook erg leuk .je gaat goed hoor.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gemaakt Hetty!
    erg leuk geworden!
    groetjes,
    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen