maandag 6 augustus 2012

Opkikkertje

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik weer eens een opkikkerkaartje gemaakt.
Op het moment springen de kikkers mijn kaartenbak weer uit, dus snel weer wat nieuwe voorraad maken.
Momenteel heb ik een weekje vakantie, dus extra tijd om te knutselen.
Gelukkig is mijn vader afgelopen zaterdag ook weer thuisgekomen uit het ziekenhuis, dat scheelt ook weer een heleboel tijd.
Ik zit dan nu ook lekker aan de knutseltafel, want het is hier goed knutselweer, de regen komt met bakken uit de lucht....
Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Graphic 45, de Once upon a springtime collection.
Zowel de kikker als de achtergrond stond op het vel.
De hoekbloemetjes en de tekst zijn van Marianne Design.
De bladeren gemaakt met een mal van Crealies.

Fijne dag allemaal, groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Hallo Hetty
    Fijn om te horen dat je vader weer thuis is,scheelt heel veel reizen,je hebt een mooi opikkerkaartje gemaakt de blaadjes van Crealies zijn ook mijn favoriet ze zijn zo schattig en op jou prachtige kaart staan ze ook mooi.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen