vrijdag 7 september 2012

mannenkaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt met een stempel van Art Impressions.
Deze stempel heb ik ook op de beurs gekocht in Zwolle.
Ik vind hem zo grappig dat mannetje op die grasmaaier.
Het plaatje heb ik ingekleurd met derwent potloden.
Het gras heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design, die eigenlijk gebruikt wordt als ijspegel.
Verder heb ik nog een achtergrond gemaakt met een mal van Marianne Design.
Het wordt mooi weer dit weeekend, dus lekker genieten van het zonnetje.
Fijn weekend allemaal!

Knutselgroetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Je hebt het leuk opgelost met dat gras zo ,daar kan die mal makkelijk voor doorgaan hoor!!
    Ik vind het stempelafdrukje ook geweldig.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is het weer ,zeker een leuke stempel.
    Erg leuk dat gras.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Hetty

    Vind het een heel grappig kaartje en een heel mooi totaal plaatje
    fijn weekend Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempel, kun je vast vaak gebruiken voor mannenkaarten

    BeantwoordenVerwijderen