maandag 8 oktober 2012

Mannenkaart

Hallo allemaal,
Tussen het hoesten en snotteren door heb ik toch nog weer een kaartje gemaakt.
Het stempel dat ik gebruikt heb is van Unique hobby Stamps.
Deze stempel heb ik gekocht op de beurs in Hardenberg.
Als ik op een beurs ben kijk ik altijd naar kikkers en naar iets voor mannenkaarten.
Deze krant lezende man vond ik zeer geschikt voor mannen.
Ik heb het op een vintage achtige manier gemaakt.
Achtergrondpapier uit verschillende vintage Action blokjes, swirl van MD en het labeltje gemaakt met een colusselmal.
Fijne avond allemaal.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. hallo Hetty,

    Nou hij is super geworden .
    gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk mannenkaartje, Hetty.
    Ik vind mannenkaarten niet de makkelijkste om te maken.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke mannen kaart .toppie

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superkaart heb je er van gemaakt. Heel leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Deze is prachtig Hetty,je hebt de stempel prachtig gekleurd,dit is wat je noemt een echte mannenkaart.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen