vrijdag 9 november 2012

prettige feestdagen

 Hallo allemaal,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Dat is zoooo fijn om te lezen!
De kaart van gisteren kwam er even tussendoor, maar ik ben nog steeds druk bezig om een voorraad kerstkaarten klaar te krijgen voor de kerstmarkt op 8 december a.s.


Nu het 's avond zo vroeg donker is kom ik ook steeds mee in de kerst stemming.
Voor deze kaarten heb ik weer vormkaarten gebruikt met een knipvel van Nel van Veen.
Weer lekker traditioneel, zo heb ik straks op de markt voor elk wat wils.......

Knutselgroetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Daar heb je helemaal gelijk in Hetty,nu het vroeger donker wordt, de kaarsjes aan kom je vanzelf in de kerstsfeer,je kaarten zijn weer prachtig,als je voor de kerstmarkt bezig bent dan denk ik dat je voorlopig nog niet klaar bent.Geeft niks hoor, dan is het smullen voor ons. Je kaarten zijn schitterend.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty,
    heerlijk he, die donkere avonden voor de hoognodige freubeluurtjes! leuke kaartjes weer zeg! ik sta op 2 december op een kerstmarkt, ik ben dus ook druk bezig met de voorraad aanvullen. Succes!
    Groetjes van Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hetty, Deze kaarten zijn ook weer hartstikke leuk! Nel van Veen blijft leuke plaatjes maken. Voor de kerstmarkt moet je nog even voort denk ik, maar met de lange avonden is dat natuurlijk gezellig om te doen. Fijn weekend, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hetty
    Wat leuk om om een kerstmarkt te staan ,maar ik denk dat je dan wel aardig wat moet maken .

    Deze is ook weer erg leuk .
    Succes verder.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen