dinsdag 4 december 2012

Chocoladetaart

 Hallo allemaal,

Vandaag ben ik bezig geweest voor een kadootje om te verkopen op de markt.
Hiervoor heb ik de stempels van Different Colours gebruikt.
Hierop staat een recept voor een chocoladetaart.

De "droge"ingredienten voor deze  chocoladetaart heb ik in een stopfles gedaan in laagjes.
De pot nog wat versiert, een labeltje eraan gemaakt.

                                                    Ook een versiering op de deksel.

 
Hierbij heb ik een kaart gemaakt met het recept.
Alles gestempeld met stempels van Different Colours.

 
Degene die dit kado krijgt kan er een lekkere chocoladetaart mee maken.
Leuk kadootje met kerst dacht ik zo.....
 
Knutselgroetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig cadeau! Zo origineel en gaaf om te krijgen! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idee Hetty, wat heb je dit weer prachtig gemaakt [bedacht]. jij zal best goede zaken doen op de markt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam via via op je blog terecht (heb je ook een mailtje gestuurd) wat maak je prachtige creaties!! Leuk al die kaarten en wat ziet je weckpot voor chocoladetaart er leuk uit!! Deze is vast goed verkocht op de fair!

    Ik kom zeker vaker een kijkje nemen en heb me aangemeld als volger.
    Fijne zondag verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen