dinsdag 29 januari 2013

boek kaart voor stagiaire


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze boek kaart gegeven aan de tweede stagiaire die ons ging verlaten.
                 Omdat haar lievelingskleur rood is heb ik een rode gemaakt.




Op de voorkant heb ik de nieuwe mallen van Marianne Design met bijpassende stempels gebruikt.
De bloemen eerst gestempeld met Versamark en daarna  met wit embossing poeder bewerkt.


De bloemetjes binnenin ook met embossing poeder bewerkt.


 Label gemaakt met een mal van Marianne Design.


En natuurlijk moest er nog iets lekkers in het doosje!

Met dit doosje doe ik mee aan de uitdaging cadeauverpakking bij:

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. Tjeetje wat mooi gemaakt Hetty!!!!
    ik dacht eerst "wat een mooie en vrolijke kaart!"
    maar het is veel meer dan dat ! weer zo`n schitterend doosje!
    en wat heb je die bloemen mooi gemaakt met embossingpoeder!
    een juweeltje!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty,
    je bent weer flink aan de knutsel geweest zie ik weer... Wat een mooie manier om chocolaatjes kado te krijgen, zo'n boek doe je nooit meer weg, je kunt er van alles in bewaren...
    Ook je vorige kaarten zijn weer heel mooi geworden.
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty, wat een mooie boekkaart. Het embossingspoeder op de bloemen geeft echt wel een wow effect. Ook het bloementakje op de binnenkant van de kaart geeft een mooi resultaat.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hetty
    Ook deze heb je weer zo super gemaakt ,was ze vast blij mee.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hetty, wat een geweldige verpakking zo voor de mercichocolaatjes! Prachtig dat randje eromheen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. dank voor je deelname bij ons van EHI!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien hoe je de nieuwe mallen van MD gebruikt hebt. Ik heb ze ook zien liggen maar had er nog geen idee mee wat ik ermee wilde gaan maken, dus niet meegenomen. Nu ik ze zo zie zullen ze misschien toch eens in mijn mandje belanden :)

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen