dinsdag 22 januari 2013

see the flowers smiling


Hallo allemaal,
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers Patricia en Ciska welkom heten.
Fijn dat jullie mijn blog gaan volgen.
Ik ben blij met alle reacties die ik steeds weer krijg.

Deze keer weer een gestempelde kaart.
Eerst heb ik wit papier gesponst met Distress inkt; Peeled paint, Mustard seed en Rusty hinge.
Daarna de bloemen gestempeld.
Met een witte pen accenten aangebracht.
Gemat op zwart karton en geplakt op een witte kaart.
Teksten gestempeld.
Fijne avond.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty
    Super hoe jij altijd met de stempels werkt .
    Deze is ook weer zo mooi .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooie kaart Hetty!
    groetjs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer schitterend.
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel is er niet nodig om een mooie kaart te maken, dit is daar wel het bewijs van. Zeer mooi en apart.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen