zaterdag 2 februari 2013

Bloemen

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart.
Het is inderdaad zo dat ik de 3-d kaarten het meeste verkoop.
Dus ik heb er nog maar eentje gemaakt.
Nu in een iets moderner jasje.
Ik werd gisteren getipt door een vriendin op een site.
Toen dacht ik; ik moet mijn stansen ook weer wat meer gebruiken.
Dus direct aan de slag gegaan.
Voor deze kaart heb ik weer stanzen van Marianne Design gebruikt; LR0200 en LR0201.
En achtergrond papier van Wekabo gebruikt.
Het bloemetje komt uit een uitdrukvel van Action.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty

    Ja deze is wel weer super komt vast door die leuke stansen die je heb gebruikt .

    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty,
    Mooi kaartje en leuk zo met de stanzen,
    Ben ook volger geworden van je blog. Kom je ook gezellig op mijn blog kijken? Gezellig.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, frisse kleurtjes. En inderdaad mooie stanzen.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen