maandag 11 maart 2013

Hieperdepiep Hoera!



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt omdat ik mee wilde doen met de lift Challenge 37 van de  Lift kaart  gemaakt door Amy Sheffer.  http://liftchallenge.blogspot.nl
Dat is de kaart die hieronder staat.
Het achtergrond papier dat ik gebruikt heb is van Marianne Design.
Het op papier stikken is niet zo mijn ding, maar ik wilde het toch een keer proberen.
Het ging niet helemaal zoals ik graag wilde, maar het is handwerk, en oefening baart kunst zal ik maar zeggen.
De tekst is een stempel van Marianne Design en de cupcakejes zijn van Inkadinkado.

Knutselgroetjes Hetty

9 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Hetty! Wat een lekker kaartje is het geworden! Leuk met die cupcakes. Fijn dat je met ons meedoet, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Hetty! Leuk dat je sticksels gebruikt hebt op je kaart!

    Fijne dag verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty
    Ik vind hem weer super hoor en juist leuk dat dat gestikte niet recht zit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt! Stiksels hoeven, zeker bij dit soort kaartjes, niet recht te zijn, dus prima hoor! Erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje rommelig past wel bij deze kaart hoor! Best lastig in het begin! Vind het trouwens nog wel eens, grrr...
    Je kaart is mooi zo in de paars tinten! Leuk dat je mee doet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes, Hetty.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk vind ze allebei mooi
    gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden Hetty!
    Mooi in die paarse tinten!
    Leuk hoor dat je ook mee doet met deze Lift Challenge!
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, super !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen