dinsdag 26 maart 2013

paas kaarsje

Hallo allemaal,

Even een paar kip-kaarsjes verpakt als presentje voor op de paas-markt.

Gisteren kreeg ik de uitslag van mijn bloed, en dat was niet helemaal goed.
De CRP-waarden waren te hoog. ( ontstekingen in het bloed)
Vandaag moest ik weer opnieuw prikken bij de huisarts, als het nog zo hoog was wilde hij mij doorsturen naar de internist.
Gelukkig was het behoorlijk gezakt, dus nu wil hij het eerst nog even afwachten en moet ik volgende week weer prikken. De koorts is ook wel wat gezakt, dus ik hoop dat ik nu verder opknap.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty

    Dat jij nog wat kan maken als je koorts hebt .jeetje dat klinkt niet zo goed hoop dat het beter gaat .en dat je toch gauw gaat opknappen .
    De kaarsen zijn ook weer erg leuk dat gaat echt wel wat worden op de kraam hoor .(leuk maak straks een foto van je kraampje)
    Sterkte groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He getsie,
    het zit ook niet echt mee... Hopen dat je je nu toch snel beter gaat voelen.
    Kan uit eigen ervaring vertellen dat Hetty's kraam op de winter/kerstmarkt er fantastisch mooi en zeer goed gevuld uitzag!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hetty, misschien is het toch wel de nasleep van de griep, want dat was een heftige hoor. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan.Dat de koorts nu echt gaat zakken. Wat een leuke kip kaarsjes heb je voor op je kraam, ik denk dat je zo door je mooie spulletjes heen bent.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt. Hopelijk knap je snel weer op.

    Leuk al je presentjes die je afgelopen dagen gemaakt hebt voor de markt.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen