donderdag 11 april 2013

verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Al voor mijn weekendje weg had ik deze kaart gemaakt voor onze vriendin Jannet die afgelopen zaterdag jarig was.
Omdat zij ook geregeld op mijn blog kijkt kon ik hem niet eerder plaatsen.
Bij deze kaart heb ik stansen gebruikt van Marianne Design; CR1208, LR0157, LR0192 en LR0200.
Het plaatje komt van een knipvel van Nel van Veen.
De vlinder heb ik geponst.
Met mijn gezondheid gaat het nu iets beter, de bloedwaarden zijn weer goed, alleen blijft de temperatuur nog een beetje aan de hoge kant 'savonds.
Ik ben deze week weer volledig gaan werken.
Het gaat allemaal goed komen.

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty
    Fijn dat het weer iets beter gaat hopen dat je weer gauw helemaal de oude bent .
    Prachtige kaart is het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook je doosje hieronder is erg leuk had ik even gemist

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende kaart. Leuk gedaan met het plaatje en het mandje. Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Hetty, wat een mooi kaartje, fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een beauty Hetty, weer zo mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje is dit weer, Hetty.
    Ook de creaties die ik gemist heb nog even bekeken, en ziet er allemaal weer heel leuk uit.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen