zondag 26 mei 2013

Mannenkaart


Hallo allemaal,

Bij elke markt gaat het weer anders.
Nu waren weer de mannenkaarten favoriet, maar ook geboorte, huwelijk en condoleance liepen als een trein.
Dus ik weet weer waar ik mee aan de slag moet de komende tijd.
Gelukkig duurt het nog even voor ik weer een markt heb, maar dan zijn het er wel twee vlak achter elkaar aan. Namelijk op 3 en 17 augustus.
Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van Mo Manning.
Voor het achtergrondpapier heb ik lichtblauw papier gebruikt met een streep en een stipje.
Die met streep heb ik nog weer met zwart gestempeld met een achtergrondstempel van een artspecially stempellap.
 Tekststempel is van Joy.

Groetjes Hetty


4 opmerkingen:

  1. Jij weet aardig wat te doen de komende tijd. IK krijg geen kaart bijeen om te verkopen op een markt. Al mijn kaartjes zijn direct de deur uit. Ik had laatst een bestelling van 23 kaarten waar er nu nog 12 van gemaakt moeten worden en zo hier en daar nog losse opdrachten die samen ook een stuk of 14 kaarten vragen. Deze kaart van u is weer super. Echt stoer, zoals een mannenkaart hoort te zijn. Ik vraag me soms af waarvoor die stempels van Art specially kunnen gebruikt worden. Want die zijn niet echt mijn ding. Maar zoals dat hier is gedaan wil ik er ook wel .
    Groetjes


    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk mannenkaartje, Hetty.
    De creatie's hieronder zijn ook heel leuk.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Hetty.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen