zondag 2 juni 2013

Tea time


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik met mijn vriendin Annette en haar schoonzus Lies naar het hobbyfestival in Emmen geweest.
Het was er erg rustig, dus we konden alles goed bekijken.......en kopen natuurlijk.
Ik heb weer een paar stempels van Different colors gekocht, mijn favoriete merk.
En ook 1 van Artemio, die ik hier heb gebruikt.
Theepot en kopje zijn stansen van Joy.
Alles gestempeld met Purple Red  inkt van Different Colors.
Fijne zondag verder.

Groetjes Hetty


5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Hetty, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met je nieuwe aankoop, dat is ook weleens fijn als je eens lekker rond kan lopen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer prachtig. Leuk he dat rondsnuffelen op een hobbybeurs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Hetty.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Hetty, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hetty
    klinkt weer heel gezellig
    en je kaart is ook weer erg mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen