zaterdag 24 augustus 2013

oldtime tractor

 
Vandaag is de kameraad van mijn man jarig.
Hij is helemaal gek van Oldtime tractors en heeft er zelf ook een aantal.
Gelukkig had ik nog een knipvel van Mireille met een oldtime tractor erop.
Daar heb ik deze kaart mee gemaakt.
Een aantal radertjes uitgestanst, en klaar was mijn kaart.
Nu moet ik volgende week op de beurs in Zwolle maar weer op zoek naar andere tractor knipvellen of een stempel.
Zodat ik volgend jaar ook weer een tractor kaart kan maken.
Heeft iemand nog suggesties?
Vanmiddag ga ik naar Art Journey in Sleen voor een Make & Take.
Dat laat ik morgen weer zien.
 
Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Hetty, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty, hij is mooi geworden. Mijn man is morgen jarig. Hij wordt 50 en heeft vandaag 1tje gekregen met een motor erop. Daar is hij dan weer gek op. Als mannen maar een leuke hobby hebben is er altijd wel iets leuks te verzinnen.
    Ik hoop dat je het leuk hebt gehad bij ArtJourney. Ik had ook wel heen gewild maar ben de hele dag aan het taarten bakken geweest.
    Fijn weekend,
    lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen