woensdag 7 augustus 2013

Home sweet home


Hallo allemaal,

Ik heb de mooie hart en huisjes stansen van Marianne Design gekocht van mijn verdiende geld.
Ik vind vooral de teksten die daarbij zitten ook zo leuk!
Ik ben vandaag eens even aan de slag gegaan met deze stansen en ook met het papier van MD, het pretty paper bloc Country Home.
Deze kaart is bedoeld als verhuiskaart.
Basiskaart gemaakt met craftpapier net als het huisje.
Het hart nog iets gekleurd met distress inkt Stormy Sky.
Verder dus het papier van MD gebruikt.
Nog een paar roosjes van Action en een sleuteltje die ik op de beurs heb gekocht.
Is het weer bij jullie ook zo omgeslagen, het was vandaag lekker knutsel weer.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Hoi Hetty
    Ik zie dat ik bij jou een hoop kaarten heb gemist .jij kan ook niet stil zitten ??!?
    Die hieronder de wiebel kaart vind ik ook erg mooi is dat een stans ?
    En deze is ook weer erg mooi leuke nieuwe stansen en stempel heb je ook weer .En ik lees roosjes van de action moet ik toch daar weer even heen had ze nog niet gezien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen