maandag 12 augustus 2013

Kerstkaart


Hallo allemaal,
Wilma van harte welkom als volger van mijn blog. Leuk dat je mij gaat volgen.
Vandaag was mijn eerst vakantiedag.
De hele dag druk met van alles en nog wat, maar ik had gelukkig nog tijd om een kaartje te maken.
Zo langzamerhand moet ik ook eens wat meer kerstkaartjes gaan maken, anders wordt het op het eind van het jaar stressen.
Ik heb voor deze kaart een nieuw stempel gebruikt van Amy Design.
En de sterretjes in de hoeken gemaakt met een stempel van Art Journey.
Deze het ik met goud embossingpoeder bewerkt.


Toen bedacht ik dat ik met deze kaart wel mee kan doen aan http://liftchallenge.blogspot.nl/
waar de challenge een touch of gold is.
In het hart van de bloemetjes heb ik gouden  besjes gemaakt .
Leuk dat je weer langs komt.

Groetjes Hetty



8 opmerkingen:

  1. Zeker kun je hiermee meedoen met onze challenge! Een heel mooie kaart, ook qua design! Subtiel gebruik van de "goudjes". Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Hetty, ik vind je bloemen ook erg gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel MOOI kerstkaartje Hetty met genoeg "goud".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Hetty en geniet van je vakantie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, mooi het goud verwerkt. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hetty

    Erg leuk gedaan weer je kerstkaart .
    mooie stempel is het ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je kaart prachtig gelift, zoals ze dat zo noemen.
    Mooie kerstkaart Hetty.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn die sterretjes leuk! Een mooi detail op deze sfeervolle kerstkaart. Bedankt voor je deelname aan onze challeneg!

    BeantwoordenVerwijderen