zaterdag 19 oktober 2013

Kerstbal


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een gestempelde kaart gemaakt.
Allereerst heb ik het witte papier gesponst met Distress inkt Tumbled Glass, daarna heb ik de sterren erop gestempeld met Chipped Sapphire.
De blauwe ster heb ik gestanst met een mal van Marianne Design CR1226.
Daarna heb ik de kerstbal gestempeld met Versamark en bewerkt met wit embossingpoeder.
Uitgeknipt en toen gesponst met Distress inkt Tumbled Glass.
Strik erop gemaakt met een splitpen van Kruidvat.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van Art Journey; Sparkling Swirl en Noel.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt Hetty, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kerstkaart heb je ook weer prachtig gemaakt Hetty.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty, ik had al een kaart van je gemist, maar ik heb ze allebei goed bekeken. Beide heel mooi, maar het engeltje vind ik vrolijk en lief. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Ik vind het designpapier zó leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen