zondag 3 november 2013

KreaDoe en knutselweekend


Hallo allemaal,

Zoals jullie zien ben ik weer terug van weggeweest.
Ik heb weer een heerlijk weekend gehad.
De Kreadoe was druk maar wel heel leuk, moe maar voldaan gingen we huiswaarts.
Natuurlijk weer het nodige gekocht, zoals stempels van Different Colors en de nieuwe stansen van Marianne Design om mannenkaarten te maken.
Zaterdag zijn we naar Cute Stamps and Cards geweest in Rheden, waar ik bovenstaande kaart heb gemaakt tijdens een workshop.
De foto hiervan wilde niet goed lukken op een of andere manier was het licht niet goed, want de onderkant heeft dezelfde kleur als de bovenkant, terwijl op de foto lijkt of het blauw is.
Verder hebben Yvonne en ik nog zitten knutselen en hebben onderstaande kaart gemaakt


Bij deze kaart hebben we papier en vogelstempeltjes gebruikt van Home to nest van Papermania.
Dit had Yvonne gekocht op de KreaDoe.
Het onderstuk is gemaakt met een stempel van Joy genaamd Silhouette Grass, die ik had gekocht.
De verdere kaarten die we gemaakt hebben laat ik de komende dagen aan jullie zien.
Morgen begint mijn gewone werkweek weer.
Fijne week, groetjes Hetty



4 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Fijn dat je het zo gezellig gehad hebt.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty

    Ja de KreaDoe was weer leuk .volgens mij is het daar altijd druk .en met onze hobby kopen we toch altijd wel weer wat .
    leuke kaarten heb je ook weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer erg mooie kaartjes gemaakt. Het 2e kaartje is echt een pareltje.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen