woensdag 6 november 2013

Stof op kaart


Hallo allemaal,

Gisteren zag ik op het blog van Jacqueline( http://stempel-tempel.blogspot.nl/) leuke kaarten gemaakt met een lapje stof die ze op de KreaDoe had gekocht bij Miep Kiers.
Nu wil het geval dat Miep bij mij in de buurt woont.
Dus vanmorgen ook maar eventjes gekeken en ook een paar lapjes gekocht.
Ik heb een lapje gekocht om gemakkelijke kerstkaarten te maken.
Dit is de eerste die ik gemaakt heb. 
Er zullen nog meer volgen.

Groetjes Hetty


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! super geslaagd. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lapje stof al miet kan doen Hetty, je kaart is prachtig zo.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, dat werkt wel lekker handig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Hetty!
    Grappig dat je al bij Miep Kiers bent geweest!
    Had ze ook de Kokkies nog?
    Ik denk dat ik nog een lapje ga bestellen bij haar, ze zijn zo leuk!
    mooie kaart weer!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen