woensdag 25 december 2013

Merry Christmas


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond 2014 wensen.
Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
Ik vind het nog steeds leuk om kerstkaarten te maken.
Vandaag had ik toch niks anders te doen, dus lekker weer aan de knutsel.
Ik heb een plaatje gebruikt van Studio Light en ook het papier is van studio light.
De sterretjes gemaakt met een mal van Nellie Snellen, en de bloem en tak met mallen van Marianne Design; LR0227 en LR0142
Met deze kaart doe ik mee aan 2 challenges, namelijk;
http://crealing.blogspot.nl/2013/12/challenge-december-vintage-kerst.html
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2013/12/kic-challenge-23-kerst-alles-mag.html


Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hettyy, Wat een leuke kerstkaart. Mooi met de materialen van SL. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuke kaart! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kerstkaart Hetty
    Bedankt dat je meedoet bij KIC

    Gr. Anita
    designteam

    BeantwoordenVerwijderen