dinsdag 7 januari 2014

Gestopt met werken(2).....


Hallo allemaal,

De kaart die ik zaterdag op mijn blog heb gezet over gestopt met werken had ik in opdracht voor iemand gemaakt, maar ik wil zelf die mevrouw ook een kaart sturen.
Dus heb ik deze kaart gemaakt.


Volgens de sketch van NKU zodat ik ook nog met de challenge;http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/01/uitdaging-58.html  mee kan doen.
Ik heb papier gebruikt uit een blok van Studio Light, die ik een tijdje geleden bij Kruidvat heb gekocht.
Het plaatje is een digistamp van Mo Manning, welke ik heb ingekleurd met mijn derwent potloden.
De bloem gemaakt met een stans van Kreaxions.

Groetjes Hetty

6 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Gave mal heb je gebruikt! Leuk dat je weer meedoet bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hetty,
    Met dit MOOIE kaartje wil ook ik wel stoppen met werken ☺☺☺.
    LEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty
    Wat een geweldige leuke kaart de afbeelding is ook super .Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Hetty.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje. Het afdrukje is zó geinig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Hetty en mooie uitwerking van de sketch.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen