maandag 27 januari 2014

Kadokoker


Hallo allemaal,

Deze keer geen kaart maar een kado koker voor een jongeman die bij ons stage loopt op het werk.
Het blijft moeilijk om iets voor zo'n jongen te maken.
Toch heb ik een poging gedaan om een klein afscheid-presentje te maken.
En heb een pringles bus gepimpt en er snoepjes ingedaan.
Designpapier is van EK-Success.
Ik heb daarvoor wat stempels gebruikt van Marianne Design, Prima Marketing en Different Colors.


Alles op zwart gemat zodat het mooier uitkomt .
Ik heb de koker even aan alle kanten gefotografeerd.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf cadeau! Echt heel mooi gedaan! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hetty
    Super vind ik dit, wat zal de jongen het mooi vinden, het lijkt mij niet makkelijk om iets wat rond is te versieren.
    ik vind het prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty, je kerstkaart vond ik ook al zo mooi maar deze pringlebus is ook prachtig. Ik zit net pringles te eten. Ik moet nog even wachten tot de bus leeg is maar dan ga ik ook proberen zo'n mooie creatie te maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hetty
    Zo wauw je kerstkaart hieronder vind ik wel zo geweldig mooi .
    Als je daar geen eerste plaats mee haalt .
    En dit heb je ook weer zo leuk bedacht en ziet er super leuk uit .Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen