zaterdag 11 januari 2014

Make en take bij Art Journey


Hallo allemaal,

Vanmiddag ben ik naar Art Journey geweest voor een make en take.
Het opkikkertje heb ik gestempeld met een cirkelmotief  stempel van Hero Art.
en tekst en kikker van Art Journey.


Bij deze tweede kaart heb ik eerst distress inkt Crushed Olive en Salty Ocean op een acryl blokje gedaan, nat gemaakt en toen vier keer gestempeld.
Daarna de stempels erin gezet met stazon.


Bij deze laatste kaart op glanskarton eerst met stazon de stempels gezet en daarna van licht naar donker de kleuren erop gezet.
Het was weer een gezellige middag.
Daarna ben ik nog even naar Zuidwolde gereden waar bij Stuifzand een demonstratie was met de nieuwste mallen en stempels van Marianne Design.
Zo was mijn middag weer mooi gevuld.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Nou wat een mooi bijzondere kaarten vind de heren kaart heel mooi .
    Gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat een mooi bijzondere kaarten vind de heren kaart heel mooi .
    Gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen