woensdag 19 februari 2014

80 jaar....


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt voor mijn vader die a.s.vrijdag 80 jaar wordt.
Ik had direct al bedacht dat ik een kaart wilde maken met vogeltjes, maar dan moet je nog een geschikt plaatje vinden.
Na lang zoeken ( wat gaat daar soms een tijd mee verloren) heb ik een knipvel gevonden van Quincy.
Verder heb ik nog een vogelhuisje gestempeld met een stempel van Different Colors.
En natuurlijk weer stansen gebruikt van Marianne Design LR0206, LR 0260 en CR1254.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty
    Prachtige kaart heb je vor je vader gemaakt, alweer 80 jaar, wat een leeftijd hè, als hij nu nog van het leven geniet is het dubbel feest.
    Van harte gefeliciteerd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    alvast gefeliciteerd met je vader .
    Wat een prachtige leeftijd .
    een super leuke kaart heb je voor hem gemaakt .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen