zondag 23 februari 2014

Tulpen uit........


Hallo allemaal,

Gisteren had ik het zo druk met andere dingen, zodat ik geen tijd meer had om een kaartje te maken.
Dus wilde ik vanmiddag aan de slag.
Maar dat ging ook niet lukken want we kregen visite.
Dus uiteindelijk kwam het er vanavond pas van.
Ik had de tulpen stempel van Michael Strong van mijn vriendin Yvonne geleend, en daar had ik nog niet wat mee gedaan.
Ik heb ze gestempeld , daar na gesponst met distress inkt Peeled Paint, daarna alleen de bloemen gestempeld en met distress inkt Barn Door en Mustard Seed gesponst.


Daarna alles uitgeknipt.
Daarna een flower pot pocket card gemaakt.
Deze heb ik weer op een kaart geplakt.
De teksten zijn van Mariette Verhees en Kars.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/02/kic-challenge-27-alles-mag.html
en  http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2014/02/challenge-9-alles-mag.html

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty, wat een mooie stempels heb jij gebruikt. Ik heb nog nooit van dit merk gehoord. Mooi ingekleurd ook.. en dank je wel dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes. Op naar de 100!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    En volgens mij moet je ook gewoon ieder dag een kaartje maken Ha Ha.
    Wat is deze weer super leuk .
    leuk die tulpen zo aan het label erg mooi gedaan weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi bloemen kaartje het pot heb je gemaakt Hetty. Leuk ideetjes. Fijn dat je mee doet met de challenge van knutsels&kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en gezellig dat je meedoet met de challenge van kic

    BeantwoordenVerwijderen