zondag 9 maart 2014

Opkikker !


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een opkikkertje gemaakt.
Ik heb nog steeds wat tekort aan opkikkers, dus er zullen de komende tijd regelmatig opkikkertjes voorbijkomen.
Voor deze kaart heb ik het kikkerstempel gebruikt van Yvonne Creations.
De appeltjes op de kleine label heb ik onlangs gekocht via marktplaats.
Het achtergrondpapier is een vouwblaadje welke ik in het verleden eens een keer bij Zeeman gekocht heb.
De stempels heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Ik heb gewerkt volgens onderstaande sketch omdat ik mee wilde doen met de challenge ;


http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/03/uitdaging-62.html

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty
    Wat is je kaart hieronder ontzettend mooi en zo,n prachtige tekst erin .
    Ook deze opkikker ziet er weer leuk uit .
    Leuk ook met deze sketch .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Hetty, een geweldig mooie uitwerking van de sketch. Ik vind hem super.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty. Dit is een hele mooi kaartje. Leuk bedacht met dit leuke opkikkertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Hetty mooie uitwerking van de sketch.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen