donderdag 17 april 2014

Van harte beterschap


Hallo allemaal,
Komende zaterdag heb ik weer een markt en daar heb ik ook nog even weer voor geknutseld.
De vorige markt was niet zo'n succes, er kwamen maar heel weinig mensen op af.
Dus niet zoveel verkocht.
Hopelijk gaat het a.s. zaterdag beter. Ik sta dan bij de Wolkoker  in de kraam.
Ik geef dan ook nog een demonstratie van de Double Do in de kraam.
Deze kaart heb ik gemaakt met stempels van Sheena Douglass.
Het zijn allemaal losse elementen en zo bouw je zelf je bloemetje op.
Ik vind deze fuchsia heel erg leuk en ga er zeker meer kaarten mee maken.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty
    Het moet toch wel een succes worden zaterdag, je hebt prachtige kaarten gemaakt voor je kraam.
    Deze is ook héél mooi, de stempel is prachtig en de kleuren ook.
    Ik ga het paasweekend weg, dus ik kom iets later terug om te lezen of je goede zaken hebt gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    prachtige kaart weer .
    veel succes op de markt
    hoop voor je dat het dan beter gaat .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen