zondag 3 augustus 2014

hartelijk gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Deze keer heel wat anders dan jullie van mij gewend zijn.
Ik heb voor de verandering eens weer een keer geborduurd, en het is me nog goed bevallen ook.
Ik heb het gemaakt met een knipvel en patroon van Ann's Paper Art.
Deze kaart is ook weer bestemd voor de kraam van Sjoerd.
Ik wil met deze kaart meedoen met de challenge http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ alles mag.
Morgen nog een dagje werken en dan heb ik anderhalve week vakantie....heerlijk.
Wat zal ik eens gaan doen.........?

Fijne week allemaal,

Groetjes Hetty

6 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty. Wat een mooie kaart je hebt een heel mooi patroon gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Hetty, jij hebt ook een prachtige kaart geborduurd, wat een mooi patroontje heb je gebruikt.
    Ik weet wel wat je gaatdoen in je vakantie, ik denk lekker freubelen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Hetty. Fijn dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    En een fijne vakantie!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Hetty het borduren is je heel goed af gegaan, mag je vaker doen. Je kaartje is heel erg mooi geworden. Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels&Kadootjes. groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge, wat een mooi borduursel! Ik ben er zo niet goed in.Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen