zondag 16 november 2014

Pop-up book-card


Hallo allemaal,

Ik had even op internet gezocht naar een speciaal model kaart, omdat ik vanmiddag met Annette zou knutselen.
Toen kwam ik dit tegen.  Ik vond het direct leuk. 
Maar omdat het samen knutselen niet doorging ben ik er alleen mee aan de slag gegaan.


Ik heb de plaatjes gemaakt van oude gekregen kerstkaarten.
Toevallig kwam ik twee ansichtkaarten met vossen tegen.
Verder heb ik design papier gebruikt van Joy (winter wishes) en Marianne Design (Arctic Winter PK9115). 
Stansen van Joy 6002/0357, 6002/2019 en 6002/2018.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge: http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/11/uitdaging-78.html
Dit is de laatste keer dat je hieraan mee kunt doen.
Fijne zondagavond.

Groetjes Hetty


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Hetty!!
    vooral die onderste!!
    mooi die kleuren en ook de vorm van de kaart!
    lief met dat vosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Prachtige kaart,bedankt voor het meedoen met onze laatste uitdaging. Sorry voor mijn late reactie, ik was ziek,
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi..... Ik zie weer veel mooie kerstkaarten!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hetty. Wat een prachtige bookkaart. Mooi plaatje van vos. De mallen passen er erg leuk bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen