zaterdag 13 december 2014

Winterfair


Hallo allemaal,

Vandaag stond ik met mijn kraam op de Winterfair in Coevorden.
Ik had de afgelopen week vrij genomen om van alles te maken en heb onder andere deze artikelen verkocht.
De kikkerkoppen op de potjes hierboven zijn gehaakt door mijn vriendin Annette.
Annette nogmaals heel erg bedankt.


Deze bierverpakkingen heb ik al eens vaker gemaakt, maar ze blijven leuk ik ik heb er weer een paar verkocht.


De bovenstaande potten heb ik bewerkt met servetten die ik op de beurs had gekocht.



kartonnen doosjes bekleed met stof en er een Ferrero Roche in gedaan.


Chocolade gekocht en verpakt in zakjes waarbij ik een stans van Joy heb gebruikt.


Deze zakjes met kerstkoekjes gemaakt met craftkarton en een tekst van Different Colors.
Het was een hele gezellige markt en ik heb wel goed verkocht.
Woensdag nog een kerstmarkt en dan het huis gezellig gaan maken voor de kerstdagen.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten