dinsdag 27 januari 2015

Never ending card


Hallo allemaal,

Morgen ga ik een workshop geven aan Alie en Frouwkje.
Zij wilden graag leren hoe je een never ending kaart maakt.
Ik had het wel eens gedaan, maar moest nog wel weer even kijken hoe het ook al weer ging.


Maar het is gelukt zoals jullie zien.
Ik heb Design papier gebruikt van Action
En ook de plaatjes die ik gebruikt heb zijn handgemaakte 3d stickers van Action.


Om niet te veel werk te hebben en het er toch leuk uit te laten zien heb ik die gebruikt.


Een paar leuke teksten erbij en klaar is je kaart.
Dat duurde nog wel een paar uutjes hoor......

Fijne avond, groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan. Dat gaat vast goed komen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best een heel werk hè? heb er ook wel eens één gemaakt.
    Maar hij is wel heel mooi geworden, Hetty.
    Leuke kleuren.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty
    Ja leuk zijn deze kaarten .'
    Super leuk gedaan
    en dat gaat vast goed komen om hier een workshop mee te geven .
    Succes .'
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen