vrijdag 13 februari 2015

Valentijn


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een valentijnskaart gemaakt.
Mijn valentijn is alles voor mij wat in het hart staat........ mijn eigen man natuurlijk.
Het teksthart heb ik ergens van internet geplukt.
Ik heb het uitgestanst met een stans van Marianne Design CR1225.
Ook heb ik papier gebruikt van Marianne Design Sweet Roses PK9123.
Verder twee hart stansen van Nellie Snellen en de rand met hartjes en de roosstans allebei van Joy; Lin & Lene 1201/0006 en 6002/0368.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge; http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/02/kic-challenge-52-valentijn.html
en aan; http://creamiepdesignteam.blogspot.nl/2015/02/challenge-februari.html
Ik bedacht dat ik ook nog wel mee kan doen met de chaalenge van ; http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/02/alles-is-liefde.html

Groetjes Hetty

8 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty
    Wauw wat een prachtige kaart heb je voor je man gemaakt, de liefde straalt ervan af, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty wat prachtig de roos bij dit hart . De kleuren zijn zo mooi. het is een hele moi valentijnskaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder mooi!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond het leuk om je tegen te komen in de winkel in Coevorden, ga je volgen, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vond het leuk om je tegen te komen in de winkel in Coevorden, ga je volgen, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Geweldig mooie kaart. Leuk dat je meedoet met KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hetty, wat een prachtige kaart! De liefde straalt er van af.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor je deelname.
    Wat een leuke kaart.
    Groetjes, Sonja CreaMiep Design

    BeantwoordenVerwijderen