zondag 15 februari 2015

Zen-Tangle


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik eens weer heel wat anders gedaan.
In de Hobby -Handig stond deze Zentangle vogel.
Ik heb hem gekopieerd en ingekleurd met Derwent potloden en uitgeknipt.
Ik heb designpapier gebruikt uit een blokje van Avec, gekocht bij Kruidvat.
De rand om de kaart en de bloem het ik zelf getekend met Zentangle patronen.
Het was voor een keer wel leuk om te doen.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge;
 http://www.cardsandscrap.nl/2015/02/kaartenuitdaging-229.html

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart hetty
    Ontzettend mooi gemaakt met dit patroon, dat zal wel veer werk geweest zijn.
    Het resultaat is verbluffend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou het best eens vaker kunnen doen. Je hebt er iets moois van gemaakt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is het geworden, Hetty!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hetty IK zag dat je met deze kaart in de top 3 gekomen bent. IK had dit even gemist. Maar wat een prachtige kaart. Super! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hetty,
    ik zag je kaart op het Cards en Scrap Challengeblog !
    Hij is echt prachtig !
    Ben meteen volger bij je geworden, hopelijk kom je bij mij ook eens rondneuzen.
    Tot blogs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen