donderdag 2 april 2015

SNOEP EN KOEK


Hallo allemaal,
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, Margo, Francisca en Marleen welkom als volger op mijn blog, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Ik kom ook bij jullie kijken.
De Ladies Night  was qua verkoop niet zo'n succes, maar ik heb wel een leuke gezellige avond gehad.
Ik had ook nog deze snoep en koek potten bij mij.

Het haakwerk is gedaan door mijn vriendin Yvonne.
En ik heb de potten gevuld en de labeltjes gemaakt.


Je denkt natuurlijk was is dit?
Het zijn borsten met een bikini bovenstukje.


Dus echt iets voor de ouwe snoeper!


De kikkertje als opkikker voor een zieke.

Groetjes Hetty


3 opmerkingen:

  1. jammer dat het niet zon succes was maar aan de potjes kan het niet liggen die zijn super complimenten Yvonne.
    gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    Als je het maar gezellig hebt gehad toch?
    Wat een leuke snoeppotten heb je gemaakt, gaaf dat Yvonne heeft gehaakt, het ziet er super leuk uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Hetty.
    Dat hebben jullie samen erg leuk gedaan.
    Super.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen