maandag 11 mei 2015

Beterschap....


Hallo allemaal,

Ik heb helemaal de smaak te pakken met de nieuwe stansen van Marianne Design.
Dus deze keer weer een beterschapskaartje.
Nu bestemd voor een kind, dus dan moeten het wel vrolijke kleuren zijn.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne Design, het is al uit een ouder blokje nog wat restanten die over zijn gebleven, dus ik weet niet het nummer.
Het stempel dat ik gebruikt heb is van Marianne Design DDS3342.
En natuurlijk de nieuwe stansen LR0362 en CR1317.
Nog wat bloemetjes geponst en een takje van Joy gebruikt.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/04/challenge-24-bingo-bij-knutsels-en.html
Bij deze bingo kaart heb ik gekozen voor stempelafdrukje, geel en bloemen.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Hetty, je word er spontaan weer beter van. Prachtig papier en stempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je kaart is super Hetty, hier knap je gelijk weer van op.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat een leuk kaartje zeg, leuk dat je meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen