donderdag 14 mei 2015

bloemen


Hallo allemaal,

Deze keer weer een kaart voor de kraam van Sjoerd.
Morgen is het al weer vrijdag, dus de wekelijkse markt in Emmen.
Ik heb morgen ook een vrije dag, dus fijn even in alle rust over de markt lopen.
Meestal moet dat even in de middagpauze van mijn werk, dus dan kun je niet al te uitgebreid kijken.
Dus kan ik morgen Sjoerd de kaarten weer brengen.
Deze kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld uit HobbyJournaar 122.
Het design papier dat ik gebruikt heb is van NEVA044 en NEVA042.
Het plaatje dat ik gebruikt heb is van Yvonne Creations CD10493.
Verder heb ik de stans gebruikt van Nellie Snellen VIND011.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige mal heb je voor deze mooie kaart gebruikt Hetty, mooie kleuren rood/wit.Het plaatje staaat er mooi bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen