zondag 24 mei 2015

uiltjes.....


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze uiltjes gemaakt.
Ik sta volgende week zondag in Vasse op de markt tijdens het schaapscheerdersfeest.
Dus ben ik weer bezig om wat doosjes enzovoorts te maken voor de verkoop.
Het patroon van dit uiltje staan in de het tijdschrift Kadoosjes van 2014.


Ik heb bruin stevig papier gekocht bij de kantoorboekhandel.
Verder heb ik langs strookjes een rand geponst en be-inkt.
Die ik dakpansgewijs heb opgeplakt.


Ik heb weer een familie uil klaar. 
En heb er lekker oud Hollands snoep ingedaan.
Met deze uiltjes doe ik mee aan de challenge http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2015/05/anmacreatief-challenge-44-mei-2015.html
alles behalve een kaart.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Geweldig wat leuk gemaakt deze uilenfamilie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie creatie, Hetty.
    En ik zag dat ik een heleboel gemist heb.
    Het ziet er allemaal weer toppie uit!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige uiltjes Hetty, echt kei-leuk en mooi gedaan. Top!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen