dinsdag 16 juni 2015

proficiat


Hallo allemaal,

Deze keer weer een kaartje voor Sjoerd.
Dat is dan ook de laatste voor deze week, want ik wil nog even wat voor mijn eigen kraam maken.
Ik sta zaterdag aanstaande met een kraam in Emmer-Compascuum.
Dus daar wil ik nog even wat voorbereidingen voor treffen.
Misschien nog iets maken voor mannen.....het is tenslotte zondag vaderdag.
Kunnen jullie me nog aan een idee helpen?
Voor deze kaart heb ik een plaatje gebruikt van Marieke Design CD10501.
Ik heb een mal gebruikt van Leane Creatief 45.0553.

Groetjes Hetty


3 opmerkingen:

  1. Als je zulke prachtige kaarten ook voor je eigen kraam maak, nou Hetty ik denk dat je danm lekker verkoopt.
    Je hebt de kaart weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje met een schitterend malletje, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen