zondag 16 augustus 2015

Merry Christmas


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik eens weer met mijn stempels en inkt aan de gang geweest.
Ik ben door het kaarten maken voor Sjoerd al helemaal in de ban van de kerstkaarten gekomen.
Dus daarom vandaag ook weer een kerstkaart.
Ik wilde ook nog graag meedoen met de challenge van http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2015/08/artjourney-challenge-60-blauw-en-wit.html.
Je moet werken met de kleuren blauw en wit.
Ik heb eerst  de sterren uit de set Stars gestempeld op masking tape uitgeknipt en opgeplakt.
Daarna met een stippen sjabloon en distress inkt  Tumbled  Glas gesponst.
Daarover nog licht gesponst.
De masking tape verwijderd en de stempel met distress inkt Faded Jeans gestempeld.
De tekst gebruikt van de set Sparkling Swirl.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Hetty, ook dit is een mooie techniek.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super en dit lukt je dus erg goed met de sjablonen en inkt. Hele mooie kerstkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Hetty,bedankt voor het meedoen!

    Groetjes Myra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart, bedankt voor je bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen