zondag 4 oktober 2015

kerstkaart serie


Hallo allemaal.

Ik ben iedere keer zo druk met kaarten voor Sjoerd, dat ik helemaal niet aan kerstkaarten voor mijn eigen kraam toekom.


Ik heb op de beurs een paar pakketten gekocht zodat ik snel een aantal klaar kan hebben.


Vandaag het grootste deel van de dag zitten knippen en plakken,


En dan wil het wel opschieten zoals je ziet.


Dus hierna weer rustig verder met andere dingen,


Het zijn allemaal wat traditionele kaarten, maar daar houden oudere mensen wel van, en daar houd ik dan ook weer rekening mee.
De plaatjes van al deze kaarten zijn van Le Suh.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn heel leukgeworden Hetty. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo jij bent effe lekker druk bezig geweest Hetty. Een prachtige serie hoor, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen