dinsdag 24 november 2015

kerstbomen....


Hallo Allemaal,

Deze keer eens heel wat anders dan dat jullie van mij gewend zijn.
Mijn nagelstyliste had mij gevraagd of in zo'n boompje kon maken van kurken.
Dat kan ik wel als ik kurken heb,
Dus oproep gedaan op facebook en de kurken dienden zich aan.
En nu heb ik er twee klaar.
Ik heb de binnenkant van dik hobby karton gemaakt.
Ik kon dan de lampjes er vanuit de binnenkant doorsteken.
In de linker zitten geen lampjes.
Het enige probleem was de ster.
Die wilde niet blijven zitten, maar nu is het uiteindelijk toch gelukt.
Met deze creatie doe ik mee aan http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/11/kic-challenge-73-geen-kaart-maar-een.html

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk leuk gedaan! Mooi dat de rechter ook nog lichtjes heeft, ziet er echt leuk uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! wat heb je dit leuk gemaakt Hetty en beide vind ik heel mooi. Mooie kerststerren ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een originele creatie. En het klopt ook helemaal, het is geen kaart, maar een echte creatie! Leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.

    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen