zondag 29 november 2015

SOL Dutch Doobadoo


Hallo allemaal,

Het is een paar dagen stil geweest op mijn blog, want ik was dit weekend aan het logeren bij mijn vriendin Yvonne.
Vrijdagavond hebben we meegedaan met de SOL van Dutch Doobadoo.
De kaart die we toen kregen wilde niet blijven staan.
Dus hebben we het gisteren overgedaan en dit is het resultaat.
We hebben de kerstboom mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Verder heb ik in de binnenkant een tekst van Joy Gestempeld en verwerkt op een stans van Joy.
Eigenlijk is het nog niet helemaal naar mijn zin, maar ja.....
Wat vinden jullie?

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Ohw, wauwie!!!
    Maar dit ziet er wel super leuk uit zeg.
    Jammer dat het bij de eerste poging niet is gelukt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n logeerpartijtje. Het is wel een hele leuke kaart, een mooi model. Ik denk persoonlijk dat het zwarte papier met de bloemetjes en ballen iets minder bij het kraft past maar smaken verschillen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty,
    wat gezellig zeg, gaan logeren en samen SOL'len !
    Ik vind het wel een leuke kerstkaart geworden ! Een beetje een stoere versie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen