zaterdag 26 december 2015

kerstmis ; een feest van lichtjes , warmte en gezelligheid.......


Hallo allemaal,

De laatste weken heb ik het heel druk gehad, en jullie hebben dan ook niet zoveel van mij gezien en gehoord.
Druk geweest met de markt, mijn zusje die in het ziekenhuis lag, en de laatste dagen aan het opruimen en uitzoeken van mijn hobbyspullen, want ik heb mijn hobbykamer helemaal veranderd.
Maar nu toch nog even tijd gemaakt om te bloggen en te knutselen.
Ik wilde nog graag mee doen met een challenge, dus aan de slag.


Ik heb gewerkt volgens de sketch van Creaine.
Het plaatje is van Dixie Craft, een Dixie Topper.
Dit vierkante plaatje heb ik bijgesneden tot een rechthoek, daarna gemat op blauw en bruin.
Het design papier is van Marianne Design.
Het blauwe design papier heb ik nog wat bijgekleurd met distress inkt Stormy Sky.
Ik heb stansen gebruikt van Precious Marieke PM10043.
De tekst is van Marianne Design.
Met deze kaart doe ik mee aan drie challenges, namelijk http://creaine-challenges.blogspot.nl/2015/11/nieuwe-challenge-55-december.html,  http://www.de-egel.blogspot.nl/2015/12/december-challenge-12.html en http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/12/kic-challenge-75-kerst.html
Fijne Feestdagen,
Groetjes Hetty

9 opmerkingen:

  1. wow supermooi. Gezellig dat je meedoet bij Creaine Challenges.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit een prachtige kaart geworden.
    dank je wel voor je deelname aan creaines Challenges.
    Groetjes Geesje (DT)
    cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Hetty, mooie kleuren en je hebt de sketch heel mooi verwerkt!! Fijne jaarwisseling!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje heb je weer gemaakt Hetty en het was nu eindelijke even tijd voor ontspanning.
    Inderdaad had ik je wel een beetje gemist maar dacht dat het door gewoon kersdruktes kwam. Vervelend dat je zusje in het ziekenhuis lag en hopelijk is ze nu weer lekker thuis.
    Ook het opruimen en veranderen van je hobbykamer is af en toe gewoon nodig. Wens je veel plezier deze dagen en een goede jaarwisseling.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaart Hetty!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi hoor! leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kei mooi kerstkaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hetty. Wat een prachtige kaart volgens de schets is dit geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen