woensdag 13 januari 2016

bloemen


Hallo allemaal,

Deze kaar heb ik zaterdagavond al gemaakt.
Ik was zaterdagmiddag met mijn vriendin Annette naar Stuifzand geweest in Zuidwolde.
Daar heb ik de bloemen mallen van Joy 6002/0476 en 6003/0024  gekocht een ook het plaatje uit een knipvel van Marianne Design EWK1239.
Het design papier is ook van Marianne Design PK9076.
De stans aan de rechterkant van het plaatje is ook van Joy 6002/0260.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge; http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2016/01/anmacreatief-challenge-52-januari-2016.html
Ik heb de laatste dagen niet zoveel tijd om te knutselen, want mijn zusje en de man van mijn andere zusje liggen allebei in het ziekenhuis en daar moeten we op bezoek.
Dit gaat ook nog wel enkele weken duren.

Groetjes Hetty

7 opmerkingen:

  1. Oej, jeetje...
    Dat is ook niet bepaald een lekkere start van het nieuwe jaar. Maar liefst 2 familieleden in het ziekenhuis.
    Het kaartje dat je ons vandaag laat zien brengt een hele boel vrolijkheid. Leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Mooi plaatje en de bloemenstans is geweldig. Jeetje, twee familieleden in het ziekenhuis, hopelijk gaat het snel beter.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een pracht kaart van gemaakt Hetty en zo leuk die strass steentjes erbij.
    Heel veel sterkte met de 2 zieken en hopelijk hebben ze een voorspoedig herstel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Hetty ! Heel erg mooie combinatie van het plaatje en de bloemen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Hetty. Wat mooi gemaakt met deze materialen. De nieuwe plaatjes zin zo leuk! Ik heb er ook zin in om er mee aan de slag te gaan. Top. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Hetty, mooie mal, prachtige kleuren en eenheel erg mooi plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Perfect papier bij het plaatje. Sterkte met je zieke dierbaren.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de BLOEMENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen